Publicado en Día de...

Día Internacional de la danza

El 29 d’abril celebra’l Día Internacional de la Danza, una xornada para recordar que l’arte de la danza trespasa barreres culturales, polítiques y étniques. Un día para celebrar la danza y la so diversidá.

Esti día foi establecíu pola Unesco, afalada pol comité Internacional de la Danza. Escoyóse’l 29 d’abril para conmemorar el cumpleaños de Juan-Georges Noverre, un baillarín y coreógrafu que llegó a trabayar pa reis y a día de güei ye consideráu’l ceador del ballet modernu.

El Día de la Danza establezse col oxetivu rindir homenaxe a la danza y celebrar que l’arte ye un llinguaxe universal y non discriminatoriu, capaz de cruciar fronteres polítiques, culturales y/o étiques. Otru de los sos oxetivos ye fomentar la participación y l’educación de la danza por aciu la realización d’eventos per tol mundu celebraos nesta fecha y concenciar de la importancia del arte y la cultura de la danza. Amás, sirve para llamar l’atención y axuntar a toes aquelles persones qu’escoyeron la danza como mediu d’espresión, pa xenerar nuevos venceyos amistá ente amantes de la danza y reivindicar qu’esisten distintes formes de danza y toes elles tienen de ser consideraes como arte.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *