Publicado en Día de...

Día Mundial de la Creatividá y l’Innovación

El 21 d’abril de 2018 celebrose de forma oficial el primer Día Mundial de la Creatividá y l’Innovación. Naz coles mires de promover el pensamientu creativu multidisciplinario que pueda ayudanos a consiguir el futuru sostenible que queremos.

Tien como principal oxetivu poner de manifiestu tol potencial creativu de les persones a nivel mundial.

  • Día de… /
  • La cultura y la creatividá constitúin el 3,1 % del Productu Interior Brutu (PIB) mundial y el 6,2 % del total del empléu.

La fecha foi escoyida por ser la fecha en que nació unu de los personaxes más creativos ya influyentes de la hestoria, como foi Leonardo Da Vinci. Esto foi gracies al diseñador publicitariu Marci Segal.

naciones. La innovación, la creatividá y l’espíritu empresarial de mases pueden dar un nuevu impulsu a la consecución de los Oxetivos de Desenvolvimientu Sostenible (ODS). Puede favorecer la crecedera económica y la creación d’empléu, coles mesmes qu’amplía l’abanicu d’oportunidaes para toos, incluyíes les muyeres y la mocedá. Puede apurrir soluciones a dalgunos de los problemes más acuciosos, como la erradicación de la probeza y l’eliminación de la fame. La creatividá y l’innovación humanes, tantu a nivel individual como de grupu, convirtiéronse na verdadera riqueza de les naciones nel sieglu XXI.

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *