Publicado en Música

Mapa interactivu de Ceadores de la Hestoria de la Música

Un mapa creáu por una española resalta’l llabor de les compositores na hestoria de la música académica.

MAPA / Llista de reprodución / Mapa de Creadorasimaxe / Spotify /

La musicóloga Sakira Ventura lleva arrexuntaos 630 nomes de muyeres compositores nun proyectu d’investigación que crez costantemente. Asina se ve’l mapa de muyeres creadores de la hestoria de la música.

Como en tantos otros ámbitos, son pocos los nomes de muyeres que s’atopen los estudiantes de música de too el mundu a la d’aprender sobro composiciones. ¿Nun les hubo? Claro que sí. Pero los sos nomes nun tescendieron. Y eso ye lo que busca remediar agora la musicóloga española Sakira Ventura col Mapa interactivu de Ceadores de la Hestoria de la Música, nel que yá lleva arrexuntaos 630 nomes. Esta plataforma, a la que puede aportase online de forma gratuita, creció bien de dende la so nacencia en 2020.

Les muyeres que se dedicaron a la música non yá vivieron y viven la desigualdá nestos ámbitos mentaos, sinón que de cutio se cuestiona la calidá del so trabayu. Estes entrugues (primero, si hubo muyeres músiques; segundu, si’l so trabayu ye tan válidu como’l trabayu de los sos compañeros para tar dientro de la Hestoria de la Música) nun son sinón falacies que provienen d’una fonda ignorancia.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *