Publicado en Tresportes

Nueva tarxeta CONECTA, pa viaxar per Asturies

✅Vas Poder cargar el saldu que quieras y usalo a midida que precisar, 𝘀𝗶𝗻 𝗰𝗮𝗱𝘂𝗰𝗶𝗱𝗮𝗱
✅Vas Pagar namá polos viaxes que faigas, hasta un máximu de 3️⃣0️⃣ €/mes

La nueva tarxeta CONECTA entra en serviciu con tarifes que simplifiquen y abaraten l’usu del tresporte públicu n’Asturies

La plataforma funciona como un monederu intelixente que descuenta el meyor preciu disponible per cada desplazamientu, con un gastu máximu de 30 euros al mes para viaxar de forma ilimitada por tola comunidá. El Consorciu de Tresportes (CTA) estrena oficina nel centru d’Uviéu/Uviéu para ufiertar atención al públicu y formación a empreses y alministraciones públiques.

Para facilitar la información al públicu, el Consorciu de Tresportes d’Asturies abrió una nueva oficina allugada na cai Alfonso III El Magno, númberu 15 baxu, d’Uviéu, na redolada de Foncalada y El Vascu.

Nestes nueves instalaciones, l’equipu d’información del CTA va tar a disposición de cualquier persona interesada por aciu atención presencial de llunes a vienres de 9:00 a 14:00 hores, telefónica al traviés del númberu 985105858, y telemática al traviés del corréu electrónicu info@consorcioasturias.com, según na páxina web CTAconecta.com.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *