Publicado en Fiestes

Alfombres florales en Castropol

Cuntando les hores por que se engalane dempués d’intensos meses de trabayu para los sos vecinos. Esti domingu… ¡𝗔𝗹𝗳𝗼𝗺𝗯𝗿𝗮𝘀 𝗙𝗹𝗼𝗿𝗮𝗹𝗲𝘀 𝗱𝗲𝗹 𝗖𝗼𝗿𝗽𝘂𝘀 en Castropol! Fiesta d’Interés Turísticu 🌷🌼🌹

El coloríu invade les cais de la villa «Para gustos fixeron colores, y para colories flores». Esti popular dichu faise realidá la fin de selmana de’l Corpus Christi en Castropol, que’l domingu engalanase coles sos famoses y tradicionales alfombres florales.

Asina ye que una de les villes marineres más belles d’Asturies algama’l cénit del so colorismo y costumes de siempre cola puesta n’escena de les sos alfombres florales por cuenta de la fiesta relixosa del Corpus Christi. Nin siquier los más vieyos del llugar recuerden cómo o cuándo s’empecipió esta interesada hestoria. Lo único que se sabe a ciencia cierta ye que dende siempres y por esta mesma dómina vistieron les estreches y tropezoses cais de la so engolado y panorámicu cascu históricu con estos ellaboraos y coloristes mantos vexetales, que dexen estelaos añu a añu a propios y foranos.

El gran día de fiesta tolos neños y neñes de primera Comunión lleven a costazos al neñu Jesús y a la Virxe, siguíos de la banda de música de Castropol y del numberosu públicu que se rexunta para la celebración, esteláu por un momentu tan especial.

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *