Publicado en Moda

La Santina y Ribesella protagonistes de la última colección de Dolce&Gabbana

Semeyes: DG

Los espectaculares estampaos roblaos el diseñador uvieín Pelayo Díaz. Ribesella y la Santina de Cuadonga formen parte yá de la colección d’estampaos de la firma Dolce&Gabbana.

La firma de luxu Dolce&Gabbana acaba de presentar La Special Collection x Pelayo Díaz, una colección, aseguren dende la firma inspirada nes sos alcordances d’infancia, los sos llugares más queríos y les sensaciones que la acompañaron a lo llargo de la so carrera, dende la so mocedá hasta los sos estudios de moda». ¿Que protagonicen los espectaculares estampaos diseñaos pol diseñador y influencer uvieín? Pos los chalés d’indianos allugaos en primer llínea de la sablera de Ribesella; la Santina de Cuadonga; taces y platos de lloza de San Cloyo….

La camisa colos estampaos riosellanos vendense por 1.550 euros y la que lleva a la Santina, en blancu y negru, por 1.450 euros.

La firma llevó toos eses alcordances de Pelayo Díaz a piyamas, camises, bermudes o bates de seda habotai. La colorida camisa colos estampaos riosellanos puede acutase yá na web de la firma por 1.550 euros y la que lleva a la Santina estampada per delantre y por detrás, en blancu y negru, por 1.450 euros.

Pelayo Díaz con unu de los sos diseños.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *