Publicado en Día de...

Día Internacional contra la Falsificación y la Piratería

Güei, nel Día Internacional contra la Falsificación 🧐 queremos faer fincapié na importancia de l’autenticidá de los productos que consumimos, yá que garantiza la calidá, cola cuenta de dar a conocer les desventaxes de la compra y vienta de bienes y servicios illegales, según xenerar conciencia escontra’l consumu responsable. Pretende promovese el respetu a los derechos de propiedá intelectual, referíu a les patentes y derechos d’autor qu’incentiven la llegalidá y la protección a la creatividá.

Cada 8 de xunu ye’l Día contra la Falsificación y la Piratería, una xornada creada en 1988 pol Grupu Mundial de Llucha contra la Falsificación coles mires de concientizar nos peligros que suponen la suplantación d’identidá y les amenaces tantu contra la privacidá y la reputación online.

¿Cómo s’anició’l Día Mundial de la Falsificación?

Esta efeméride foi creada nel añu 1988 pol Grupu Mundial de Llucha contra la Falsificación (*CACG), cola cuenta de sensibilizar y concenciar a la población sobro les desventaxes y perxuicios xeneraos pola fabricación y alquisición de productos *falsificados, afectando la calidá de los productos con marques rexistraes.
La falsificación y la piratería: una práctica illegal

L’alquisición de bienes, productos y servicios *falsificados supon un riesgu pa la salú y seguridá de #el consumidores, afectando los sos derechos básicos, tales como’l derechu de garantía, devolución del productu y derechu al reclamu.

Per otra parte, estos bienes y servicios d’orixe illegal nun xeneren les aportaciones al fiscu axustaes, xenerando perdes económiques significatives pa la economía de los países.

Dellos productos que son oxetu de falsificación y piratería son los siguientes:

Obres artístiques.
Música.
Cosméticos.
Artículos d’aséu personal (xabón, crema dental, productos pal pelo).
Calzáu.
*Marroquinería (bolsos, correes).
Melecines.
Xoyería.
Equipos electrónicos.
Prindes de vistir.
Alimentos procesaos y *enlatados.

No tocante a la falsificación de melecines, constitúi un grave problema de salú pública qu’afecta a #el consumidores.

Ye fundamental prevenir y combatir la compra y vienta d’estos *insumos pa protexer la salú de les persones, según facilita-yos l’accesu a productos seguros y calidable, especialmente a la población d’escasos recursos.

#Encamentar a #el consumidores a adquirir productos orixinales, según revisar primeramente les etiquetes, tapes, feches de vencimientu, que tendrán de cuntar el respectivu rexistru sanitariu, nel casu d’alimentos procesaos y medicines.

El consumu responsable de productos orixinales ye xera de toos. Di-y non a la piratería y a la falsificación.

Comparte información útil ya interesante sobro’l Día Mundial Contra la Falsificación y la Piratería nes redes sociales. Utiliza’l *hashtag #*DíaMundialcontralaFalsificaciónylaPiratería

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *