Publicado en Tresportes, Xixón

El cruceru MS Rivera llega a Xixón con más de 1.000 pasaxeros

La mayoría de los visitantes son británicos y estadounidenses. El cruceru «MS Rivera», de la compañía Oceanía, va faer escala en Xixón a partir de los ocho de la mañana de mañana vienres con 1.190 pasaxeros, na so mayoría británicos y estadounidenses, y otros 800 tripulantes. La embarcación, con 239 metros d’eslora y 7,3 metros de caláu, va ser recibida cola actuación d’un grupu folclóricu a la so llegada a Xixón.

Los cruceristas van cuntar con un puestu d’información turística n’el mesmu muelle y un serviciu de tresporte n’autobús al centru de la ciudá, con parada en Fomentín, cortesía del Conceyu de Xixón, según espliquen dende l’Autoridá Portuaria. Los pasaxeros van tener opción de visitar Uviéu, Xixón, Avilés ya inclusive Llión, con posibilidá de faer un percorríu pol Xardín Botánicu y faer una degustación de sidra.

El cruceru partió de Southampton (Inglaterra) el 1 d’esti mes de xunu. Dempués, saleó escontra -y Habre y tamién fixo escala en St. Malo, Brest, Saint Nazaire y Burdeos (Francia); llega a Xixón tres la so escala en Bilbao y a media tarde va poner camín de Southampton, onde va terminar el viaxe, esti domingu.

Les previsiones de visites de cruceros a la ciudá, como desveló LA NUEVA ESPAÑA, apunten a unes cifres globales llixeramente inferiores a les rexistraes en 2022, cuando crecieron esponencialmente dempués de dos años de pandemia. Los planes de l’Autoridá Portuaria pasen por que’l númberu d’escales asitiase en 29 frente a les 31 rexistraes nel anterior exerciciu y les pocu más de 20 anunciaes nun primer momentu, ente qu’envalora que’l númberu de pasaxeros sía de 29.375, tres los 32.000 del añu pasáu.

El pasu de cruceros anguaño empezó la selmana pasada en Xixón, cuando aportó a El Musel el buque «Aida Aura» con 1.500 pasaxeros, la mayoría d’ellos alemanes. La campaña va enllargase hasta mediaos de payares, cuando’l «Bolette» inglés llegue a los muelles locales con otros 1.338 turistes a bordu.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *