Publicado en Sidre

23 edición de la Preba de la Sidra

Cita na que 19 llagares presenten al xuráu y al públicu polo xeneral los primeros caldos de temporada, na Cai Gascona d’Uviéu. Más de 5.000 persones atarraquiten Gascona y tastien 6.000 llitros na Preba de la Sidra.  El llagar Viuda d’Angelón gana na categoría popular y Trabanco llogra la reconocencia del xuráu profesional.

La vinculación d’Uviéu a la cultura sidrera asturiana tien la so máxima espresión en La Preba de la Sidra de Gascona, un eventu d’una singularidá que lo fai únicu. Como’l so propiu títulu indica, trátase de probar/catar de la primer sidra de la temporada que s’embotella nos meses de mayu y xunu. Esta cata de les primeres sidres embotelladas de la temporada facer en dos versiones: una profesional y otra popular, concediéndose un premiu en cada categoría.

XXIII Preba de la Sidra de Gascona. Una fiesta d’interés turísticu rexonal, onde se prueben de forma lúdica nesti maraviyosu eventu les primeres sidres del añu. 7000 llitros de sidra echaos, nun ambiente único que fomenta y protexe la cultura sidrera Asturiana. Gracies a los llagares participantes y a los nuesos asociaos y los sos collaboradores por tol trabayu na preba. Norabona a los ganadores d’esta edición: Vilba d’Angelón ( Preba Popular ) y  Sidra Trabanco (Preba Oficial )

Amás de la so celebración en Gascona, unu de los rincones más sidreros y populares d’Asturies, onde tradicionalmente concentrábense los actos, el Conceyu d’Uviéu va cortar el tráficu nes cais Víctor Chávarri y Manuel García Conde por que los 19 lagareros ofertantes de la primer sidra de la temporada puedan sirvir a miles de persones ensin aglomeraciones.

Non te pierdas los conseyos del nuesu Maestru d’Escanciadores, Salvador Ondó, para un escanciáu de 10.  El secretu para esfrutar d’un bon culete⬇️⬇️

1. Posición del vasu Inclináu y la mano abargana del culu del vasu, asitiamos el pulgar a un llau y el furabollos y el corazón al otru. Bien importante, nun hai que dixebralos.
2. La botella La etiqueta siempres hai de tar visible para’l consumidor. Tien de coyese de la metá escontra baxo. Nunca pol pescuezu. Tenemos De utilizar tolos deos para arrodiala, sacante’l meñique que tien de tar per debaxo para asegurar la botella.
3. La postura Hai de ser irguida y colos brazos espurríos. Ensin perder la comodidá que nos dexe marcar una llínea recta ente la botella y el vasu.
4. La sidra El remexu de la sidra tien de cayer nel cantu y espalmar bien la bébora pa sacar la espluma. De normal tienen de salir 5 o 6 culinos per botella.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *