Publicado en Alimentos

Edición especial n’homenaxe a Asturies

#Estrella Galicia propón una folixa cola so nueva edición especial n’homenaxe a Asturies.Enllaz

Una botella para celebrar el Día d’Asturies ellaborada pol ilustrador Dani Blázquez.

Siempres se diz que gallegos y asturianos son primos hermanos, por eso non podía dexase de traer, a lo último esta edición especial. Una botella para celebrar el Día d’Asturies, para axuntar a la xente y de xacíu, dir de folixa hasta quedar mayáu. Una edición con sellu Asturianu, porque se cuntó col ilustrador Dani Blázquez para realizala.

Asturianu de nacencia, tres el so pasu pola Escuela d’Arte d’Uviéu (EAO) empezó en 2013 colos sos primeros encargos profesionales. De magar, nun dexó de crear y trabayar pa veceros de distintos países, ¡dende Alemaña a Estaos Xuníos! Arreyándose en proyectos principalmente publicitarios, pero tamién de cartelería cinematográfica, o editoriales.. ¡y agora hasta una botella de cerveza!

Dani entemez figures populares con una estética propia de los 80-90, pero actualizada. Por eso, a la de realizar esta etiqueta quixo reflexase que nun hai namás ‘modernu’ agora mesmu que dise a vivir al pueblu. Un pueblu con xente, cerveces y esfrutando alredor d’una madreña. Una escena actual qu’asocede a los pies d’un horros, un símbolu asturiano y gallego que de «resistencia» sabe tamién enforma.

Esti artista foi escoyíu al traviés del proyectu #SoyArte de #Estrella Galicia, una convocatoria para atopar y dar a conocer al meyor talentu emerxente. Nesta edición participaron cientos d’artistes asturianos que nun dexen más que suxurir que n’Asturies hai arte para ratu!

Pero esto nun acaba equí, porque se creó una mesma espicha, onde s’hermana la gastronomía asturiana cola gallega, faise cata de les meyores cerveces y un cursu de tiraje de cañes. Tou aquel qu’escanie’l códigu QR de la botella va poder aportar al so sortéu.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *