Publicado en Sableres

La sablera «imperdible» d’Asturies, según National Geographic

La sablera «imperdible» d’Asturies, según National Geographic: la de Ballota en Llanes. La prestixosa revista destaca que «enclavada nuna redolada de gran guapura, ye un claru esponente de la guapura de la mariña oriental» de la rexón.

Sobro gustos nun hai nada escritu. Son munchos los factores que condicionen a les persones a la d’escoyer una o otra opción, polo que ponese d’alcuerdu sobro cuál ye la sablera más espectacular d’Asturies ye xuna xera prácticamente imposible. D’oriente a occidente, la mariña del Principáu ta chiscada d’arenales que destaquen pola so guapura y, anque la elección de solo xuna ye complicada, la prestixosa revista National Geographic tien les sos predilecciones. La publicación califica xuna d’estes sableres de «imperdible» y sorraya que «en nengún otru puntu los Picos d’Europa atópense tan próximos al Cantábricu».

La sablera que describe l’artículu de National Geographic ye la de Ballota, en Llanes. Pa contemplar la guapura del arenal en tou la so rellumanza, la publicación encamienta acolumbrar el sable primero dende’l mirador de La Boriza, al que califica de «unu de los miradores naturales más espectaculares de too la mariña española». Dende ende puede vese cómo se funden el color verde del monte col azul del mar.

L’artículu describe con precisión la guapura del llugar y menta la vecina sablera d’Andrín o’l castru El Castiellu. Tamién destaca’l curiosu de la zona para los surfistas, especialmente n’Andrín, y el bufón de Santa Clara, un espectáculu natural que puede esfrutase mientres la pleamar cuando les condiciones del mar son les fayadices.

Un potente bufón que da personalidá a esta sele sablera

Turismo Asturies define a la sablera de Ballota como «la hermana sele» de la sablera d’Andrín. Dixebraes solo pol mirador de la Boriza, Ballota esfruta d’unes agües seles con poco aguaxe/oleaje y xuna arena fina y blanca».

Amás, Turismo Asturies destaca como peculiaridá del arenal «un potente bufón activu nos díes d’aguaxe». «En pleamar, la zona de sable cúbrese casi por completu dexando como resultáu xuna sablera de bolos y roques», conclúi la esplicación.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *