Publicado en Rutes

Senderu máxicu de La Peridiella, L’Infiestu

Senderu Máxicu de la Peridiella. La sienda ufierta un senciellu y cómodu paséu a la vera del ríu de la Marea, estupendu para los calorosos díes de branu, col aliciente d’arrincar dende la área recreativa del Santuariu de la Virxe de la Cueva, n’Infiestu. Pero non solo eso. Amás la sienda ta xalonada por decenes y decenes de figurines de duendes, xanes, serenes, gnomos y demás fauna; pequenes puertes que s’abre en tueros y roques; güeyos que nos reparen dende los árboles; y cartes con mensaxes positivos que faen d’ésta una opción perfecta para llevar a los más peques de la casa.

Característiques de la ruta

Itinerariu: Santuariu Virxe de la Cueva – Molín Ferreros – Candanedo – La Peridiella – Molín Ferreros – La Llana Virxe de la Cueva Enzancái:
bon
Percorríu: llineal (posiblidad de ruta circular xubiendo a La Llana, tramu ensin encamentar para neños pequeños por cuenta de la rimada)
Duración: 2 hores y media (día y vuelta a ritmu nidiu)
Distancia: 9 kms (aprox)
Fecha de realización: Ochobre de 2022.
Conceyu / Conceyu: Piloña
Zona: Sierra de Ques

Senda de La Peridiella y el arte mágico de Gely Cobián. Río Marea. Piloña. Asturias» frameborder=»0″ allow=»accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share» allowfullscreen /iframe]

Información d’utilidá

Bicicleta: si realiza la ruta llineal puede faese en bicicleta ensin nenguna dificultá
Neños: la ruta llineal ye bien senciella, ideal para faer con neños pequenos.
Señalización: La ruta ta perfectamente señalizada. Toos les cruces cunten con indicaciones y amás hai dellos paneles informativos en puntos d’interés a lo llargo del percorríu
Firme: tramos de tierra, empedrado, asfaltu,…
Otros datos: Hai un par de cruces cola carretera que se deben xixilar si van neños. Nel entamu de la ruta hai un área recreativa.
Aparcamientu: Na zona de la Virxe de la Cueva hai abondu aparcamientu para dexar el coche.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *