Publicado en Música, Uviéu

Conciertos de San Mateo: Vanesa Martín

«Yá yera hora de tocar equí»

La malagueña tomó l’escenariu de La Ería para presentar ‘Placeres y pecaos’ y cola reseca de les sos nominaciones a los Latin Grammy.

Venía cola allegría y l’adrenalina en llogrando los sos dos primeres nominaciones a los Latin Grammy, que per primer vegada van apurrise n’España siendo la cita en payares en Sevilla, y dalo tou sobro l’escenariu. Vanesa Martín foi l’artista protagonista nel escenariu de La Ería mientres la nueche del día grande de les fiestes de San Mateo. Los sos fans esperaben con enganíes que la malagueña xubiese al escenariu. Prepararon los sos móviles pa grabar caúna de los cantares qu’incorporó a la xira ‘Placeres y pecaos’ dempués de qu’en payares publicara’l so octavu álbum d’estudiu.

El so xubió al escenariu allumáu pola lluz de dellos cañones de chispes a les 21.40 hores con un brillante vistíu blancu de lentejuelas y unos grandes pindios plateados. La primer tema ‘Frenar xineru’, del so cuartu álbum, fixo cimblar al públicu. Siguió con ‘Nunca me conoció’. Y como puede con tou, mientres el conciertu nun duldo en tocar tamién la guitarra.

Foi xuna cita onde les emociones tuvieron bien presentes. Combinó les sos temes de siempre, los que llegaron a l’alma de les sos fans, coles sos lletres nueves y el públicu diolo tou estimando asina’l sentimientu que la malagueña punxo en cada nota. «Yá yera hora de tocar pequí énte esta bona xente con gran nobleza. ¡Viva Asturies!», glayó la malagueña, que convidó a toos a cantar y «a fluyir ente los cantares». «’Placeres y pecaos’ vien a Uviéu a llevase un mizcu de la vuesa memoria, corazón y pruyimientos», añedió antes de metese de llenu nel so cantar Meyor de lo que cuntasti’.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *