Publicado en Sidre

Presentación del XIII SISGA en Xapón

Presentación del XIII SISGA en Xapón

 

El Dellegáu Internacional de la Fundación Asturies XXI, Anzu Fernández, impartirá sendes conferencies el 24 y 30 d’esti mes en Xapón, presentando’l XIII SISGA -Salón Internacional de les Sidres de Gala-, y falando de la sidre asturiano. LA SIDRA.- Una dellegación de la Revista LA SIDRA y de la Fundación Asturies.

El Dellegáu Internacional de la Fundación Asturies XXI, Anzu Fernández, impartirá sendes conferencies el 24 y 30 d’esti mes en Xapón, presentando’l XIII SISGA -Salón Internacional de les Sidres de Gala-, y falando de la sidre asturiano.

LA SIDRA.- Una dellegación de la Revista LA SIDRA y de la Fundación Asturies XXI desplazóse a Xapón pa participar na Tokyo Cider Collection 2023, una de les mayores feries internacionales de sidre, referencial en tol continente asiáticu, que cellebrará la so ochava edición a finales del mes de xunetu.

Los oxetivos son múltiples, per un llau recoyer les actividaes de la feria y l’actualidá sidrera del país, y per otru protagonizando dos conferencies dientru’l programa del eventu, nes que se presentará’l XIII Salón Internacional de les Sidres de Gala, la sidre asturiano y la cultura asturiana de la sidre.

Asina, Anzu Fernández -dellegáu internacional de la Fundación Asturies XXI- impartirá dos conferencies dientru del ciclu formativu d’esti eventu. La primera d’elles tendrá llugar el 24 xunetu n’Hiroshima como parte del seminariu de sidre pa profesionales de la hostelería entamáu pol llagar Kimura. La segunda conferencia, tendrá como escenariu’l rascacielos Tokyo Big Shigt, cuntando col sofitu del llagar Fukiware Cidrerie y la sidrería tokiota Sidrería Eclipse First.

Nes conferencies, arriendes de presentar el XIII SISGA, versarán sobro la hestoria de la sidre d’Asturies, les peculiaridaes de la nuesa cultura sidrera, l’actualidá del seutor sidreru y tamién incluirán una masterclass d’echáu de sidre. Too ello averará’l nuesu país al públicu profesional y particular de la capital xaponesa y servirá tamién pa desendolcar futures rellaciones con productores.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *