Publicado en Día de...

Día Mundial de la Evolución

«Nun ye’l más fuerte de les especies el que sobrevive, tampoco ye’l más intelixente’l que sobrevive. Ye aquel que ye más adaptable al cambéu». -Charres Darwin, científicu británicu y padre de la teoría de la evolución.

El 24 de payares celebra’l  cola cuenta de recordar acontecimientos importantes para la humanidá como la publicación de «L’Orixe de les Especies» el 24 de payares de 1859 y el descubrimientu de l’Australopithecus Lucy el 24 de payares de 1974.

El 24 de payares celebra’l Día Mundial de la Evolución que tien como finalidá recordar dos acontecimientos importantes para la humanidá. El primeru, que nel añu 1859 publicóse «L’Orixe de les Especies» de Charles Darwin y el segundu, que nel añu 1974 topose de la cadarma d’un homínidu bien antiguu, un descubrimientu realizáu pol arqueólogu Donald Johanson.

 

Darwin foi un científicu y naturalista d’orixe británicu, quien dedicó la so vida al estudiu de les especies y que güei ye mundialmente conocíu pola so obra maestra «L’Orixe de les Especies». Nel so llibru, Darwin afirma que toa forma de vida qu’esiste nel planeta tendría un descendiente con antepasáu común. El científicu llega a esta conclusión dempués d’años de minuciosa observación ya investigación y declara que tou se da por una selección natural, que va evolucionando col tiempu hasta convertise nos organismos que conocemos na actualidá.

Lucy, la madre de todos los homínidos. Así fue llamada la homínido hallada el 30 de noviembre de 1974 en Etiopía por los arqueólogos Tom Gray y Donald Johanson. Se trató de un esqueleto bastante bien preservado de la especie «Autralopithecus afarensis» y que fue noticia alrededor del mundo.

Fue encontrada en pleno desierto, pero que hace millones de años era un lago. En el lugar había restos óseos de un animal muy antiguo, donde se pudo recuperar casi un 40% de estos fragmentos como vértebras, mandíbula, parte de la pelvis y el fémur.

Los primeros seres humanos los pequeños llectores van afayar qué ye la evolución y cómo yeren y vivíen los homínidos que precedieron a la nuesa especie. «*Científicamente» ye una colección para mentes interesaes. Ver ficha.

Los primeros seres humanos
Autores:Ana Alonso
Illustradores:Verónica Grech
Preciu:15.90 €
Fecha publicación:08/10/2020
EAN:-ISBN:9788491223658
Medides:22,7 x 28,1
Formatu:Cartoné
Páxines:48 págs.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *