Publicado en Alimentos

Cocina de monte

Hai una Asturies que rique altor, vientu y hasta daqué de fríu para esfrutala. Los montes asturianos non solo enmarquen un paisaxe, non solo enguapecen la vista: tamién abeluguen una alimentación cervuno, potente, templada, antigua; enllena de sabores a monte, a caza, a frutos secos y a verdures resistentes a los iviernos.

Platos xenuinamente asturianos, d’interior, que riquen enfusase tantu nel territoriu como nel pucheru por que los sos arumes percuérrante’l cuerpu enteru. Recetes fáciles, sencielles nel so orixe, pero que güei nos sosprienden pola so fondura, pol templáu humor qu’apurren y polo que tresmiten de les xentes que mientres décades —ya inclusive milenios— cocinaronles, aguantando tamién a los más duros iviernos.

Güei proponémosvos un percorríu ensundiosu por dalgunos d’estos platos típicos asturianos, que saben meyor cuando los comes frente a la mesma monte: mirándola y almirándola, pos de los sos adentros provienen la mayor parte de los ingredientes que sustancien potes, caricotes y sartenes. El monte asturianu aprove, y el comensal, feliz, estima. ¡Sobremanera, dempués d’un bon paséu!

Tabla de contenios

  1. Pote de castañas
  2. Ternera guisada
  3. Fabes con jabalí
  4. Arbeyos
  5. Pote de nabos
  6. Jabalí guisado
  7. Cordero a la estaca
  8. Cabritu con patatinos
  9. Callos
  10. Arroz con pitu
  11. Chuletón de raza asturiana
  12. Cebolles rellenes
  13. Contenidos relacionados

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *