Publicado en NATURA

Cangas, «kilómetru cero mundial de la carbayera/robledal’

🌳 🍂Cangas integróse nel Corredor Biolóxicu Mundial y foi declarada ‘Kilómetru Cero Mundial de la Carbayera/rebledal’.

Cangas integróse nel Corredor Biolóxicu Mundial y foi declarada ‘Kilómetru Cero Mundial de la Carbayera’. Esta adhesión tuvo llugar tres la visita de miembros del Corredor Biolóxicu Mundial, qu’esaminaron la estensión de los sos montes y montes, según la gran diversidá d’especies de fauna y flora, munches d’elles, en peligru d’estinción, como l’osu pardu o l’urogallo.

L’alcalde, José Luis Fontaniella y el conceyal de Mediu Rural, Ángel Menéndez, caltuvieron xuntes col presidente del Comité Internacional del Corredor Biolóxicu Mundial, Jorge Extramiana, nes que punxeron en valor la biodiversidá del conceyu, pos gran parte del territoriu del conceyu integrase nel parque natural de Fontes del Narcea, una figura de protección que garantiza’l caltenimientu del mediu natural.

“Nel nuesu conceyu atopa’l mayor carbayera d’España y unu de los meyores calteníos d’Europa: Muniellos, que cunta con una de les comunidaes vexetales y animales más riques d’Europa”, recordó’l rexidor cangués, enfatizando l’importante patrimoniu natural del conceyu.

Trátase de “unu de los pocos sitios del planeta onde comparten hábitat natural osos pardos, urogallos y llobos. Ye un llugar máxicu, un hábitat natural que nun dexa indiferente a naide, llenu d’especies a cada cual más espectacular”.

El Corredor Biolóxicu Mundial ye un proyectu internacional que busca xenerar una área continua a manera de petrina ecolóxica alredor del planeta, xuniendo territorios que caltienen hábitats distintos qu’aseguren la supervivencia de les especies, caltienen biodiversidá y crean una vía continua d’intercomunicación de vida.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *