Publicado en Ciencia

El 8 de xineru: Un día de grandes mentes científiques

El 8 de xineru alluma cola muerte y nacencia de dos titanes científicos: Galiléu Galilei (15 de febreru de 1564 – 8 de xineru de 1642) y Stephen Hawking (8 de xineru de 1942 – 14 de marzu de 2018). Estos xenios dexaron un fondu impactu na hestoria de la ciencia, desafiando les percepciones establecíes y espandiendo los horizontes de la conocencia humana. Cartelu

Galiléu Galilei, nacíu’l 15 de febreru de 1564 y fináu el 8 de xineru de 1642, ye consideráu’l padre de la ciencia moderna. Les sos investigaciones astronómiques cuestionaron les creencies enraigonaes del so tiempu, sofitando la teoría heliocéntrica de Copérnico y sentando les bases de la física moderna.

Stephen Hawking, quien nació’l 8 de xineru de 1942 y dexónos el 14 de marzu de 2018, foi un físicu teóricu que les sos contribuciones a la comprensión del tiempu, los furacos negros y la cosmoloxía son insuperables. A pesar de desafíos físicos apolmonantes por cuenta de la ELA, la so mente brillosa siguió esquizando los misterios del universu.

Ciencia+

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *