Publicado en Mazcaraes

El día 7 en Valdesoto, Sidros y comedia

https://www.facebook.com/R.IbericaMascara

Ya pasó otru Domingu de Sidros y Comedies. Van 19 años desde que recuperamos esta manifestación cultural, que foi declarada BIC nel 2019 y anguañu podemos dicir que goza de bona salú.
Y ye’l momentu de los agradecimientos. En primer llugar a los Escolinos de Faes y al autor de la so comedia «PASTOS DE PAZ», Pergentino Martinez.
Gracies a los más xovenes de la Asociación y a la autora de la so comedia «VALDESOTO YE REAL», Fani Moro. La implicación de est@s rapaz@s ye total.
Por último, el agradecimientu de nueso a los veteranos y al autor de la so comedia «¿DE QUE FACEMOS COMEDIA»?, José Ramón Oliva.
Los Sidros esti añu madrugaron pa pedir el aguinaldu y anunciar que yera el Domingu de SidrosyComedies.
El agradecimientu de nuesu a la Bandina L’Embolau, que añu tras añu siempres ponen el acompañamientu musical y esti añu madrugaron lo suyo pa poder acompangar a los Sidros polos diferentes barrios onde pasaron.
Tamien pa agradecer la presencia de los medios de prensa que danmos tanta visibilidá, TPA-Conexion Asturias que a les 8 la mañana ya taben preparando los equipos pa poder grabalo too perbien, TVE n’Asturies, La Nueva España Digital – LNE.es, El Comercio, El Tapin, El Fielato y El Nora y les emisores de radio que se ficieron eco. Y gracies tamien a toos los fotografos que añu tras añu equí tan pa dexar unes semeyes pa la historia de SidrosyComedies.
Alcordaivos que pa la fin de selmana teneis que tar sollertes con TPA, onde vais poder ver too lo que pasó esti Domingu de SidrosyComedies

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *