Publicado en Alimentos, Día de...

Güei ye el Día Mundial de la Pizza

¿Y si lo cellebramos con una pizza ellaborá colos nuesos quesos del Paraísu? 🧀😋
Tou empezó’l 9 de febreru del añu 2017, cuando’l presidente d’Islandia, Guðnin Th. Jóhannesson, fixo una entruga bien polémica na rede social, llamada para ese entós Twitter, a ver qué opinaba l’audiencia. La entruga yera si la pizza llevaba piña o non. Esto dio pie por que la UNESCO declarara la pizza como Patrimoniu Inmaterial de la Humanidá.

Y, verdaderamente, la pizza ye aparente pa cualquier ocasión. Casi naide puede aguantase a una bona porción d’esta receta que ye d’orixe italianu y que la so base ye la masa ellaborada con farina de trigu, quesu y tomate. Sicasí, ye conocíu que güei día esisten munches variantes alredor del mundu, afeches non solo a cada cultura, sinón tamién a los gustos personales.

Tipos de pizza más populares

La pizza margarita, la cuatro quesos, la de xampiñones y l’h.awaiana son dalgunos de los tipos de pizza más populares. La pizza ye unu de los alimentos más populares del mundu y ye amada por persones de toles edaes y cultures. Anque’l so orixe remóntase a l’antigua Roma, anguaño la pizza convirtióse nun platu internacional que se consume en tol mundu.

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *