Publicado en Cine

Nueva película animá «Orión y l’escuridá»

La nueva película d’animación de Netflix, del guionista de ¡Olvídate de mí!’‘, ye un bonitu ya intelixente ensayu sobro los mieos, tenga la edá que tengas.

 

La comedia infantil narra cómo un neñu cobarde y espantino puede aprender a enfrentase a los sos mayores mieos. Va atrapar tantu a neños como adultos y que, nel contestu de les vacaciones de branu, vuélvese una opción ideal para esfrutar en familia.

Trátase d‘Orión y l’escuridá, una producción de DreamWorks que se centra nun neñu llamáu Orión, bien cobarde, que-y tien un irracional mieu a les abeyes, a los perros, al océanu, a les ondes de los teléfonos móviles, y sobremanera, a la escuridá. La hestoria foi comparada coles películes Monsters, Inc. y Inside Out de Pixar.

El filme animáu tien una duración de 92 minutos y estrenóse el pasáu 2 de febreru en Netflix. Ta dirixida por Sían Charmatz y básase nel cuentu infantil homónimu de l’autora Emma Yarlett.

Orión, un neñu aparentemente normal de primaria, escuende una fonda ansiedá y medranes irracionales, incluyendo’l mieu a la escuridá. Dark, la encarnación del so peor mieu, llevalu n’unu monte rusu alredor del mundu para demostra-y que nun hai nada que tarrecer na nueche.

 

“Orión paezse enforma al neñu promediu d’escuela primaria: cobarde, modestu, qu’alluga un namoramientu secretu. Pero debaxo del so esterior aparentemente normal, Orión ye una bola d’ansiedá adolescente, dafechu consumíu por mieos irracionales a les abeyes, los perros, l’océanu, les ondes de los teléfonos móviles, los payasos asesinos de les alcantarielles ya inclusive cayese d’un cantil. Pero de tolos sos mieos, el que más tarrez ye’l qu’enfrenta toles nueches: la escuridá. Entós, cuando la encarnación lliteral del so peor mieu visítalu, Escuridá lleva a Orión n’unu monte rusu alredor del mundu para demostrar que nun hai nada que tarrecer na nueche. A midida que la improbable pareya avérase más, Orión tien de decidir si puede aprender a aceptar lo desconocío: dexar de dexar que’l mieu controle la so vida y finalmente abrazar l’allegría de vivir.”

La trama sigue a Orion, aparentemente un neñu común, pero que los sos mieos irracionales peracabar. Orion embarcase n’unu monte rusu emocional cuando Dark, la personificación de la so mayor medrana, llevalu nun viaxe alredor del mundu para demostrar que la escuridá nun ye daqué tan tarrecible.

 

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *