Publicado en Día de..., Mates

Día Internacional de les Matemátiques

Ye una xornada conmemorativa que se celebra añalmente’l 14 de marzu dende 2020, promulgada pola UNESCO y l’Unión Matemática Internacional el 25 de payares de 2019.

Tol mundu precisa les matemátiques en tolos aspeutos de la so vida. Nun ye solo para temes profesionales especializaos; nun ye solo para aquellos que tienen un supuestu don. Ye para toos, tolos díes.

 

#SABÍASQUÉ | El Día del Númberu Pi, celébrase’l 14 de marzu, una fecha para celebrar la esistencia d’una constante matemática, que foi bien significativa a lo llargo de la hestoria. La fecha escoyida foi la más representativa del númberu 3/14.

Entiéndese como número Pi, al númberu que se llogra al estremar el llargor d’una circunferencia pol so diámetru. Ta consideráu un númberu irracional, según una constante matemática de gran valor. Ye bien usáu para resolver problemes matemáticos, de la física y tamién nel mundu de la Inxeniería.

Per otra parte, el 14 de marzu de 1879 nació Albert Einstein en Ulm, Alemaña (nesa dómina, Imperiu Alemán). Mentanto, Stephen Hawking morrió’l 14 de marzu de 2018 en Cambridge, Inglaterra. Einstein y Hawking son dos de los científicos más importantes de la hestoria recién. Dambos fueron físicos.

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *