Publicado en Día de...

Imparables nel Día Internacional de la Muyer

El Gobiernu d’Asturies va dedicar anguaño’l 8 de marzu (8M), Día Internacional de les Muyeres, al movimientu feminista y la so capacidá de xenerar meyores na llucha pola igualdá. L’Institutu Asturianu de la Muyer escoyó’l lema Esti tren yá nun se para, en conmemoración del décimu aniversariu del Tren de la Llibertá, exemplu de la fuerza del movimientu feminista.

La xornada va sirvir para rindir tributu a la iniciativa, la determinación y la capacidá de convocatoria de dos asociaciones asturianes de muyeres: la Conxusta Feminista -yos Comadres, de Xixón, y Muyeres pola Igualdá, de Barredos (Llaviana), que fueron capaces d’espertar un movimientu reivindicativu, dientro y fora d’España, y de movilizar a tola sociedá para llograr frenar en 2014 la reforma de la llei del albuertu.

La Dirección Xeneral d’Igualdá entamó un ampliu programa d’actividaes para conmemorar el 8M. L’actu institucional va celebrase na Casa de Cultura de La Pola Llaviana, y tamién va sirvir para homenaxar al Telecable H.oquei Club, equipu femenín qu’acaba de proclamase campeón de la Copa Intercontinental.

Una sociedá namá puede ser más xusta si ye más igualitaria 👫Tenemos De impulsar una transición ecolóxica que beneficie por igual a toles persones, promoviendo l’enfoque de xéneru y l’mpoderamiento de les muyeres.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *