Publicado en Alimentos

L’antigua fábrica de Danone en Salas va producir quesu mozzarella.

  • Royal A-Ware va abrir na antigua fábrica de Danone en Salas n’abril de 2025 con 82 trabayadores

L’antigua factoría de Danone en Salas, cerrada dende avientu de 2022, va volver a l’actividá n’abril de 2025. Los antiguos propietarios dexaron de regalu el moñecu de Danonino.

Los directivos de la multinacional holandesa Royal A-ware, que mercó la planta en marzu del añu pasáu, axuntáronse esti martes col conseyeru de Mediu Rural, Marcelino Marcos, pa esplica-y los sos planes pa los próximos meses:

Les obres van empezar nun plazu de «dos o trés selmanes», con una inversión de más de 50 millones d’euros, diez más de los previstos primeramente. L’oxetivu ye que la planta pueda reabrir n’abril de 2025. Va Tener 82 puestos de trabayu, 12 más que cuando cerró Danone, y va producir quesu mozzarella.

¿Quién ye *Royal A-ware?

Según esplica la compañía holandesa na so páxina web, «*Royal A-ware ye una empresa familiar con 130 años d’esperiencia n’alimentación».

Cuenta con más de 3.000 emplegaos qu’ellaboren a diariu «los meyores productos lácteos frescos, nata, tapes, lleche en polvu y tou tipu de quesos. Quesu per encargu en porciones, rodajas, cubos, polvu o arralláu para los nuesos veceros nos Países Baxos y el restu del mundu»

La empresa cunta con 27 sucursales en tol mundu, 12 plantes de producción y oficines comerciales n’Europa, América y China.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *