Publicado en Día de..., Fotografía

Día Mundial de la Fotografía

Asina, independientemente de quién, ónde, les habilidaes y l’equipu del que se disponga, cada persona va poder ser testigu d’un momentu, captalo y de esta forma, amosar el mundu tal que lu ve.

«La fotografía ye una alcordanza de la vida que se ta viviendo» (Susan Sontag)

Celébrase: 19 d’agostu de 2020
Proclama: World Photo Day
Dende cuando se celebra: 2009

El 19 d’agostu de 1839 Luis Daguerre presentó énte l’Academia de Ciencies de Francia’l so postreru inventó: el daguerrotipu, que dexaba prindar una imaxe al traviés d’un procesu químicu. Esi día tamién se lliberar la patente del daguerrotipu, dando llugar al desenvolvimientu de la fotografía.

El Día Mundial de la Fotografía ye xuna iniciativa del fotógrafu australianu Korske Ara que foi aumentando’l so espardimientu ya importancia, de forma qu’agora celébrase en tol mundu. Dende 2007, a instancies d’esti fotógrafu entamaba un concursu de fotografía onde podía participar cualquier persona y que la so recaldación destinar a una organización pa l’atención médica de la infancia. Cualquier persona podía participar, y pasóse de los 250 participantes el primer añu, hasta más de 500 millones de persones en 2017.

Col surdimientu de les cámares dixitales y sobremanera cola popularización de la fotografía al traviés de los teléfonos móviles, cualquier persona puede ser testigu d’un intre, captalo y treslladalo a los demás al traviés d’una semeya. En concencia, la fotografía camudó enforma coles nueves tecnoloxíes, pero la fonderada permanez invariable.

 

Tratar de que la fotografía tien el poder de cuntar hestories, inspirar al espectador y lo que ye más importante, el poder de camudar el mundu.

Nel Día Mundial de la Fotografía, fotógrafos de too el mundu manifiesten l’amor pol oficiu, pero tamién persones que nun se dediquen profesionalmente a la fotografía dan amueses de la so pasión por esta disciplina que reflexa la realidá d’una forma bien personal.

 

Porque ser fotógrafu nun significa solo tener una cámara y disparar, sinón cuntar una hestoria, captar un intre irrepetible y treslladalo al espectador d’una forma bien personal. Seya como quier, nun escaezas coyer el to cámara de semeyes o móvil.

 

Esta celebración del Día Mundial de la Fotografía busca animar a fotógrafos, profesionales o aficionaos, a que prinden momentos que puedan ser compartíos col mundu y qu’amás sirvan como fonte d’inspiración para otros fotógrafos.

Queda claro qu’el 19 d’agostu ye una fecha ideal para animase y salir a tomar fotografíes, y con esta simple acción dexar patente l’amor por esta disciplina, al compartir nes redes sociales, xuntu al hashtag oficial WorldPhotographyDay, fotografíes que tengan el poder de cuntar una hestoria ya inspirar al espectador.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu