Publicado en Día de...

Día Internacional de la Educación

Güei celebramos el Día Internacional de la Educación. Según un estudiu recién, la docencia va ser una de les carreres más demandaes nos próximos años. Dende va trés años, l’Asamblea Xeneral de Naciones Xuníes celebra’l 24 de xineru’l Día mundial de la Educación, una fecha que busca conmemorar el papel que la educación desempeña na paz y el desenvolvimientu. Mensaxe castellano…

Anguaño la tema escoyida pola UNESCO ye “Recuperar y revitalizar la educación para la xeneración COVID-19”, por cuenta de la difícil situación motivada pola pandemia a la que’l sistema educativu tuvo que faer frente. Por ello, esta xornada reivindica una educación calidable como elementu clave para avanzar y recuperar les nueses maneres de vida.

Como recueye la Convención sobro los Derechos del Neñu, «los neños y neñes tener de ser educaos p’asumir una vida responsable nuna sociedá llibre, con espíritu de comprensión, paz, tolerancia, igualdá de los sexos y amistá ente tolos pueblos». El MEFP trabaya pa garantizar el derechu de todos a una educación inclusiva, equitativa y calidable, onde tolos talentos tengan cabida y que tea preparada pa responder a los desafíos d’esti tiempu.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *