Publicado en Cultura

Programa d’alcuentros, recitales y talleres lliterarios

La Conseyería de Cultura, Política Llingüística y Turismu va poner en marcha’l circuitu ‘Autores nel Camín 2021‘, un programa d’alcuentros, recitales y talleres lliterarios protagonizaos polos escritores ganadores de los premios lliterarios en llingua asturiana. La iniciativa coincide cola programación especial pa conmemorar el Día del Llibru, que va tener como actu central la inauguración el vienres, 23 d’abril, d’una esposición dedicada al bibliófilu Luis María Fernández Canteli na Biblioteca d’Asturies Ramón Pérez de Ayala, n’Uviéu.

Amás, la Rede de Biblioteques Públiques del Principáu y los equipamientos culturales xestionaos pol Gobiernu d’Asturies inclúin pa los díes que vienen delles actividaes especiales pola celebración, según indiquen dende’l Gobiernu autonómicu en nota de prensa. Anguaño, el marcapáxines institucional de la Conseyería de Cultura homenaxea al escritor polacu Adam Zagajeswki cola cita:

«En las calles y avenidas de mi ciudad / en silencio y con fervor trabaja la oscuridad. / La poesía es búsqueda de resplandor».

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *