Publicado en Asturies, Videu

Asturies en Fitur 2021: del 19-21 de mayu

 

Asturies va participar en Fitur con una ufierta empobinada a reforzar el so lideralgu como destín de naturaleza.  Les presentaciones y xornaes técniques van retresmitiise en directu al traviés de la canal profesional de Turismo Asturies en Facebook.

Para ello, l´estand del Principáu diseñóse en redol a los curiosos de mayor fortaleza na estratexa turística rexonal: l’aventura, l´ecoturismo y la calidá de vida. Fitur 2021 va celebrase la próxima selmana en Madrid sol lema ‘Tourism is back’.

El Principáu va desenvolver el so programa d’actividaes nun stand de 692 metros cuadraos nel que destaca una anovada estratexa comercial. Esti mayor protagonismu de la dimensión profesional materializarase en nuevos espacios, como La terraza del paraísu, una zona de 181 metros cuadraos dedicada puramente a la celebración d’alcuentros comerciales.

La zona abierta al públicu constitúi la puerta d’entrada al espaciu d’Asturies. L’accesu al estand realizarase de manera controlada al traviés d’una galería tubular de 9 metros de llargor, en que’l so interior proxéctense dos pieces audiovisuales n’altu resolvimientu ellaboraes a partir de los principales recursos turísticos de la comunidá. La galería desagua n’una plaza abierta que, a manera de monte, forma un área d’esposición perfectamente fornida para acoyer presentaciones y sesiones técniques.

El diseñu del estand dexó optimizar espacios y recursos. Asina, amontáronse les zones abiertes y instaláronse sistemes d’información que van dexar comunicar por videoconferencia con profesionales turísticos dende distintes localidaes asturianes, lo que va dexar disponer de mayor aforu y caltener les midíes de seguridá.

Graciela Blanco destacó la coherencia del estand cola mesma imaxe d’Asturies: «La nuesa vocación escontra la sosteniblidad s’evidencia en cómo optemos por embrivir la buelga de carbonu xenerada pola nuesa participación en Fitur, nel nuesu apueste por materiales respetuosos col mediu ambiente y tamién na incorporación de les tecnoloxíes como amuesa del compromisu por construyir un destín turísticu intelixente».

Col fin de garantizar la máxima seguridá, el Principáu decidió suspender nesta edición la celebración del Día d’Asturies en Fitur.



Vista de la villa de #MieresDelCamín dende El Picu Siana (613 m). Mieres ye la capital de la cuenca minera del Caudal y el conceyu númberu 6⃣ más pobláu d’Asturies.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Un comentario sobre “Asturies en Fitur 2021: del 19-21 de mayu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *