Publicado en Campañes

Campaña «Minuto Xixón: caminando, too más cerca»

Si ye que nun hai distancies en #Xixón. Equí tener tou a tiru de piedra. Y, amás, esos paseos son tan prestosos… Munchos d’ellos al llau del mar. #GijónConGanasDeTi
Los desplazamientos a cuerpu per Xixón, en minutos y caloríes. El conceyu diseña un mapa para fomentar el vezu de caminar qu’amuesa los tiempos medios de duración de los trayectos pela ciudá.
Pretende contribuyir a una nueva movilidá de base piatonal, que sustituya l’escesivu usu de los medios motorizados polos desplazamientos a pie en distancies inferiores a 2 km.

El Conceyu de Xixón creó’l mapa Minuto Xixón para informar a la población de los tiempos medios de duración de los trayectos ente distintos puntos de la ciudá, xuna iniciativa que quier fomentar el vezu de caminar y poner en valor los desplazamientos a pie, especialmente nel ámbitu urbanu.

Minutu Xixón, que va tar disponible en 4.000 folletos, 1.500 cartelos, 50 mupis y nun futuru nuna aplicación móvil, marca itinerarios a pie destacando los principales llugares de la ciudá y resaltando les virtúes que pa la salú tien caminar de forma cotidiana.

El diagnósticu del plan de movilidá revela qu’en Xixón caminar ye un vezu bien importante, de manera que el 43% de los desplazamientos en día llaboral fáense a pie o en bicicleta, una cifra que s’alza al 65% cuando son desplazamientos nel interior de los barrios.

Xixón ye una ciudá «compacta» onde la mayor parte de les coses pueden tar a quince minutos, afirmó’l conceyal de Mediu Ambiente.

El 27% de los desplazamientos internos fáense en coche o moto, lo que xube al 46% na movilidá global de la ciudá y la mayor parte del espaciu viario destinar a coche, con un 63% de media.

Dos tercios de les ceres de la ciudá tienen una amplitú fayadiza, pero’l 24% tien ente 1,5 y 3 metros y un 14% de la rede ye «claramente deficiente» y nun cumple les condiciones mínimes d’accesibilidá, informa Efe.

Amás d’amosar los puntos, distancies y minutos, el mapa ufierta xuna referencia al númberu de pasos y caloríes que suponen los percorríos a pie, esplicó’l conceyal de Mediu Ambiente y Movilidá, Aurelio Martín.


Anímate a caminar

Caminando por la Vida

Caminando por la vida

Programa gratuito que promueve el caminar como hábito de vida saludable. Este proyecto propone la realización de una serie de rutas asequibles a todos los niveles físicos que discurren por el entorno urbano y los espacios verdes del concejo de Gijón/Xixón.

Sendas Verdes

Mapa Gijón Sendas Verdes

La red de ocho recorridos por el concejo de Gijón, iniciada en 1990, cuenta con más de cincuenta kilómetros de caminata al aire libre en los que conviven la rica historia y tradiciones de la región, así como su variada flora y fauna.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *