Publicado en NATURA, Novedaes

National Geographic reconoz la esistencia del quintu océanu de la Tierra

Océanu Austral o bien Océanu del Sur

Oficialmente, la National Geographic Society incluyó namá cuatro océanos nos sos mapes desque empezó a faelos en 1915: l’Atlánticu, Pacíficu, Índicu y Árticu. Sicasí, la última actualización cartográfica acaba de redefinir esta máxima.

Océano Atlánticu, Océanu Árticu, Océanu Índicu, Océanu Pacíficu, y Océanu Austral o del Sur. Sí, tenemos un nuevu integrante, l’Océanu Austral que foi reconocíu por National Geographic como’l quintu océanu de la Tierra, n’ocasión del Día Mundial de los Océanos.

Según recueyen n´ABECNEws, para esplicar la so inclusión, afirmen que l’Océanu Austral cuenta con distintes corrientes, tamién vida montesa variada y otres característiques ecolóxiques que la estremen del restu de los océanos.

La esistencia del quintu océanu de la Tierra siempres foi cuestionada, con delles corrientes de científicos incluyéndolo y otros ignorándolos, pero los cartógrafos de National Geographic agora reconocer, y eso ye probable qu’impulse la so reconocencia internacional.

«Los glaciares son más azules, l’aire más frío y los montes más apavoriantes»

Les llendes del océanu del Sur establecer dende les mariñes de la Antártida hasta los 60 grado sur. Esto ye, más o menos ye la estensión d’agua que rellena una circunferencia alredor de la Antártida, restando precisamente la superficie de la rexón.

Lo particular ye que nesti casu nun hai masa continental que defina lo que seríen les fronteres físiques d’esti océanu, sinón que son les corrientes. En concretu, la Corriente Circumpolar Antártica (CCA), una de les corrientes más grandes del mundu que zarra agües más fríes y menos salaes que les de los océanos estremeros al norte.

Siempres tuvo en tela de xuiciu la esistencia d’esti quintu océanu, reconocíu como l’Océanu Austral o bien Océanu del Sur y qu’agora, siquier para National Geographic, yá esiste y dir a tener que tener en cuenta para’l futuru.

El fechu que tardara National Geographic más d’un sieglu en reconocer la esistencia del quintu océanu (hasta agora solo reconocieren el Pacíficu, Atlánticu, Índicu y Árticu), ye qu’a diferencia de los otros océanos que son definíos polos sos continentes, esti océanu Austral ye reconocíu pola so corriente.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *