Publicado en Cuentos

Y Somiedu volvió ser la capital asturiana del cuentu

El festival ‘Tibleus’ impulsáu pola asociación ‘Matumami’ consolídase como la gran cita añal de la narración oral n´Asturies.

Octava edición de Tibleus, 26 de xunu

Somiedu celebra tol día’l so Festival de Narración Oral Tibleus. Ye una cita cola cultura que yá va pola octava edición. Eso sí, esti añu la programación mengua a un día y non a tres como n’años anteriores.

Con papel, agua, tinta de colores y barru podemos crear al protagonista de la nuestra propia historia.

La inopia ye una de les actividaes que nos propón Tibleus, el Festival de Narración Oral que se celebra güei, tol día, en Somiedu. Amás de talleres de creación, podemos alcontrar cuentacuentos pa toles edaes, nun eventu que tien como oxetivu averar la cultura a los más pequeños y al mundu rural.

Esti festival tien l’habilidá de sorprender y involucrar a grandes y pequeños. En total, 115 persones participen nesta octava edición de Tibleus, entamáu pola asociación.​

 

Más de 100 persones esfrutaron na octava edición de Tibleus, festival de narración oral somedanu, qu’ufiertó talleres d’arte creativo con Lainopia, bebé cuento y narración oral para tolos públicos. Tres más de 15 meses ensin programación cultural en directu nel conceyu Somiedu estrenase con enorme ésitu y participación de families. Nel primer día ensin mázcaru obligatoriu n’esterior foi para Somiedu’l de la celebración de la palabra y los cuentos.

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *