Publicado en Cómic

Cómic de José Andrés y World Central Kitchen

Afaya nesti cómic el llabor de José Andrés y World Central Kitchen, Premio Princesa d’Asturies de la Concordia 2021, en Les Bahames dempués del furacán Dorian.

Esta ye solo una parte del trabayu que realizaron mientres 2019 para dar respuesta a la situación d’emerxencia que vivía’l país caribeñu. La ONG trabaya dende 2010 ayudando a les comunidaes a recuperase y establecer sistemes alimentarios sostenibles.

Anque l’asturianu y el so equipu desempeñaron un papel trescendental mientres la pandemia del coronavirus, distribuyendo más de 25 millones de comíes en más de 300 ciudaes y pueblos nos Estaos Xuníos y d’España, lo cierto ye que la so actividá solidaria vien de muncho más tras y él y el so equipu siempres tuvieron en primer llínea de batalla allá onde se-yos precisaba.

Daqué que queda reflexáu nel cómic Hurricanes, Hot Meals and Helicopters, que narra la so ayuda en Les Bahames y los sos programes en #todo Centroamérica y el Caribe. “Esti pequenu llibru representa namá una parte del trabayu que fixo’l nuesu equipu nel añu 2019, pero esperamos que brinde una visión de dalgunos de los llugares nos que cocinamos y de les persones que conocimos y coles que tuvimos l’honor de trabayar”, esplica José Andrés na web de la so *ONG. “En 2020, el mundu camudó d’una manera que naide podría imaxinar, pero siempres tenemos de recordar el pasáu mientres miramos escontra’l futuru… de lo contrario, ¿cómo aprendemos?”, conclúi’l cocineru.

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *