Publicado en NATURA

Dempués de 17 meses de travesía, la familia d’elefantes viaxeros de China algama’l so destín final

Semeya: Wang Zhengpeng/VCG via Getty Images

Dexando estragos que s’alcen percima del millón de dólares, los elefantes viaxeros de China finalmente llegaron a una reserva natural.

L’Estáu chinu nun tuvo d’otra: la fuerza mediático que cobró la travesía obligó-yos a mandar a 374 vehículos y 14 drones voladores para xixilalos de barganal. La familia d’elefantes viaxeros volvióse una sensación en redes sociales, dempués d’una ruta de más de 500 kilómetros al traviés del país. Al so pasu, evitóse que destruyeren les colleches de los pueblos nos que faíen paraes estratéxiques. La fin de selmana pasada, dempués de casi añu y mediu de camín, finalmente llegaron a la so parada final.


Descansu definitivu elefantes viaxeros. Semeya: Wang Zhengpeng/VCG via Getty Images

La menada d’elefantes viaxeros consta anguaño de 15 integrantes. Dalgunos de los miembros del grupu orixinal esviáronse. Otres, dieron a lluz en plenu viaxe, lo qu’obligó a los demás a espera-yos mientres se recuperaben del partu. Dempués de 17 meses, sicasí, llegaron a la provincia de Pu’er en China, onde aparentemente atoparon un llugar de descansu definitivu.

Semeya: VCG/VCG via Getty Images

L’aldega que-yos recibió se llama *Ning’*er *Hani, nel condáu autónomu de *Yi. La familia llegó’l 7 d’agostu de 2021, dempués de dellos díes d’ingresar a la provincia suroeste de *Yunnan. Ensin importar l’enclín de los montes o la espesura de los montes, los elefantes viaxeros llograron finalmente establecese ende. Paez que llegaron a casa.

elefantes viaxeros
Semeya: Wang Zhengpeng/VCG via Getty Images

Según la cobertoria de The Guardian, la menada guiose a lo llargo del ríu Yuanjiang dende’l domingu pela nueche. D’esta manera, abriéronse camín pa tornar a la reserva natural na prefectura de Xishuangbanna Dai, onde nun representen un peligru pa los locales, la infraestructura pública, nin pa sí mesmos.

Semeya: Wang Zhengpeng/VCG via Getty Images

En total, tiense rexistru de que los elefantes viaxeros causaron estragos tasaos en 1.07 millones de dólares. A pesar de que fueron una sensación en redes sociales, los granxeros locales y los poblaos pequeños nun los vieron con bonos güeyos. Pa evitar más daños, conducióse-yos fora del algame de les colleches y de los caminos públicos, de manera que nun pudieren afectalos más.

Semeya: Wang Zhengpeng/VCG via Getty Images

Por esta razón, el fechu de que los elefantes hayan finalmente algamáu’l so destín final nuna reserva ecolóxica dio-y un respiru a la ciudadanía china que vive nes zones rurales. Mientres dalgunos tomaben el pigazu, otros más s’aprovechaben de los frutos de colleches enteres, que dexaron a los locales ensin productos colos cualos sostenese.

Semeya: Wang Zhengpeng/VCG via Getty Images

Anque’l viaxe llegó al so fin, los grupos ambientalistes y de caltenimientu en China nun tienen claro inda porqué decidieron camudase. Dellos espertos aseguren que tien que ver cola urbanización escesiva, qu’invadió y destruyó el so hábitat natural. Sicasí, otros científicos detractores de la teoría suxuren que nun sería razón abonda pa describir una ruta migratoria tan estensa.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *