Publicado en Xuegos

El mayor Scalextric del mundu ta n’España y tien casi un cuartu de kilómetru de llargor

 

El circuitu de Scalextric tien más de 225 metros de llargu. VCM Slot

 

Tien más de 255 metros de pista que se ta ampliando y pueden xugar hasta cuatro xugadores al empar. El nivel de detalle ye impresionante gracies por casu a los más de 2.000 diodos led qu’allumen el so trazáu.

El mayor Scalextric del mundu atópase na madrilana localidá de Xetafe. Creáu pol español Juan Carlos Payares trátase d’una pista de más de 225 metros totales de llargor que, amás, Juan Carlos ta agora mesmu en trámites d’ampliar.

Trátase d’un circuitu con un nivel de cuidu increíble nel que cada detalle, dende’l llume hasta los esteriores del so trazáu tán pensadísimos. Nel so casi cuartu de kilómetros atopamos tou tipu de curves a derecha, esquierda y enllazaes, cruces, pontes y túneles que suman unos 70 metros de llargor, llargues rectes para apertar a xeitu el mandu del acelerador, etc.

Más de 2.000 leds allumen el circuitu.VCM Slot

En nengún momentu vamos perder de vista al nuesu coche de slot, una y bones el circuitu ta allumáu por más de 2.000 pequeños leds, que dexen una perfecta visibilidá al pilotu”. Para ello Juan Carlos precisó más de 4.000 metros de cable que distribúin la eletricidá por tol trazáu.

Pero quiciabes la zona más espectacular del trazáu sía’l puertu de monte, porque los coches casi nun tienen potencia para xubir, ralentizándose enforma la so marcha. El desnivel dende la zona más baxa hasta la más alta ye de 2,40 metros totales, de forma que’l so ascensu pon el corazón nun puñu al faenos duldar sobro si vamos ser capaces de consiguilo. “Tou ta pensáu por que sía bien emocionante y risonderu” nuna instalación que costó más de 3.000 hores de trabayu a Juan Carlos y los sos ayudantes qu’inclusive apurrieron pistes propies pa faer crecer la instalación.


El puertu de monte ye unu de los tramos más emocionantes del circuitu.VCM Slot

El ceador d’esta magnífica instalación metá maqueta mitá circuitu de velocidá esplícanos que “pa dar una vuelta completa daquién que sepa va precisar aprosimao unos trés minutos”, anque él mesmu tien dica agora el récord de velocidá del circuitu, con menos de dos minutos y cuarenta segundos. Pa poder faer una comparanza fayadiza, pa percorrer los circuitos de los xuegos suelse precisar namás que ente 10 y 20 segundos.Los detalles son impresionantes.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *