Publicado en Entrevistes, Música, Musicasturiana.com

José Manuel Tejedor fala del discu ‘Miraes’ p’Amosando

José Manuel Tejedor fala del discu ‘Miraes’ p’Amosando, ciclu de conciertos de #MusicaAsturiana en formatu íntimu retresmitíos al traviés d’Internet 🛒 CD a la venta en https://musicasturiana.com/jose-manue… y en toles plataformes dixitales.
JOSÉ MANUEL TEJEDOR ‘MIRAES’ (2018)
José Manuel Tejedor ye ún de los gaiteros más reconocíos d’Asturies. En 2008 asoleyó “Miraes”, el so primer discu en solitario. Nél, dexa ver el so llau más personal con composiciones nes qu’amesta gaites, wistles, violín, piano, bouzuki, guitarres y percusiones con una visión más actual d’entender la música. #AMOSANDO ye una iniciativa de https://www.musicasturiana.com/ realizada por Javier Lueje (https://www.javilueje.com/
Más información en https://www.musicasturiana.com
Esta emisión cuntó col sofitu de: ➡️ XIXÓN TURISMU La capital de la Costa Verde remanez gayolera, viva y dinámica sobre’l Cantábricu. Equí pues percorrer 2000 años d’hestoria. Güei, ye destín pa esfrutar de la naturaleza, d’una bayurosa gastronomía, colos mariscos y pescaos y la sidra como protagonistes cimeros, de la mar, d’una apasionada vida cultural y musical o d’una axenda festiva de primera.
➡️ CAJA RURAL DE ASTURIAS Entidá financiera d’economía social que dende 1965 provee de productos y servicios financieros al mercáu asturianu. Exerce una banca de proximidá con vocación de serviciu a la sociedá, potenciado’l desendolcu d’actividaes destinaes a toles estayes de la población, con especial enfotu nel fomentu de la economía social y de mediu rural.

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *