Publicado en Día de..., Sin categoría

Día Mundial de la Paella

Esti 20 de setiembre celebra’l Día Mundial de la Paella. En Valencia, cuna d’esti reconocíu platu español, chefs de too el mundu compitieron pol títulu al meyor paelleru na World Paella Day Cup.

El Día Internacional de la Paella ye una reconocencia al platu más universal de la gastronomía de Valencia. Un día nel que los valencianos compartimos el nuesu gran platu col restu del mundu para celebrar, más allá de recetes ya ingredientes, la internacionalidá de la paella. Una comida d’humilde orixe valencianu que trespasó toles fronteres. Con ocho millones de busques añales n’internet, que lo converten nel cuartu platu más importante del planeta.

El llunes na mañana, los chefs semifinalistes prepárense para la competencia pola meyor paella.

Semeya: Pau Mosquera/CNN Español

Noelia Pascual, d’España, llevóse’l títulu por trés puntos de diferencia frente a Estaos Xuníos. Chefs d’Estaos Xuníos, Bélxica, Uruguai, Perú, China, Corea del Sur, Mariña Rica, Irlanda, República Checa y España compitieron nes semifinales.

Pasaron a la final Vicente Aguilar, de Mariña Rica; Javier Piñeiro, d’Uruguai; Natalie Curie, d’EE.XX., Binhui Jiang, de China, y Noelia Pascual, d’España.

Estes son les semeyes de los finalistes. Los aspirantes optaron por usar ingredientes más paecíos a los que s’usen na paella valenciana.

La chef Noelia Pascual, en representación d’España, foi la vencedora de la World Paella Day Cup 2021, una competición na que diez chefs de distintos países llucharon nos fogones por alzase col títulu a la meyor paella del mundu, cada unu cola so propia receta y la so propia interpretación del platu.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *