Publicado en Alimentos, Día de...

Día Mundial de l’Alimentación

En la actualidad, más de 1.000 millones de personas sufren escasez de alimentos en el mundo. Debemos proteger la biodiversidad para salvaguardar la seguridad alimentaria mundial y hacer frente a las necesidades futuras de una población en aumento.

Foi proclamáu en 1979 pola Organización de les Naciones Xuníes para l’Agricultura y l’Alimentación ​.

Los alimentos qu’escueyas y la so forma de consumu afecten a nuesa salú y a la del nuesu planeta. Repercute na manera de funcionar de los sistemes agroalimentarios. Precisamos construyir un futuru con abondos alimentos nutritivos, inocuos y algamadizos para toos. Y tienes de formar parte del cambéu.

Una celebración promovida pola Organización de les Naciones Xuníes para l’Agricultura y l’Alimentación (FAO), col claru oxetivu de menguar la fame nel mundu, propósitu que tamién busca l’Axenda 2030 cola so meta de «fame cero».

«Les nueses acciones son el nuesu futuru»

Cada añu, la FAO céntrase nun lema para espublizar la campaña del Día Mundial de l’Alimentación. Para’l 2021, el lema ye: «Les nueses acciones son el nuesu futuru». Pídese un esfuerzu para ser más sostenibles nes nueses acciones diaries, amenorgando’l desperdiciu  d’alimentos, creando conciencia sobro una nutrición sana y equilibrada. Y tou ello coles mires de llegar a la Fame Cero y de protexer el mediu ambiente.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *