Publicado en Pelis, Recomendaciones

Peli: «Encanto», cargada de valores feministes y de personaxes que s’abracen.

A lo cimero de los montes de Colombia hai un llugar encantáu llamáu Encanto. Equí, n’una casa máxica, vive la estraordinaria familia Madrigal onde toos tienen habilidaes fantástiques.

Encanto rellata la hestoria d’una familia estraordinaria; los Madrigal, quien viven escondíos nos montes de Colombia, n’una casa máxica, un pueblu vibrante y nun llugar maraviyosu llamáu Encanto. La maxa del Encanto bendixo a cada neñu de la familia con un don únicu, dende la superfuerza hasta’l poder de sanar; a toos, sacante Mirabel, quien deseya ser tan especial como’l restu de la so familia.

Pero cuando la maxa qu’arrodia al Encanto ta en peligru, Mirabel decide qu’ella, la única Madrigal ensin nengún tipu de don únicu, pue ser la única esperanza de la so escepcional familia.

/

Crítica en Facebook: Coral Herrera

Salgo del cine namorada. Escoyí la peli, «Encantu», pol horariu, pero entré coles gafes violetes y cola lente, pensando que me diba a atopar lo de siempre: mitos, estereotipos, prexuicios y creencies cargaes d’ideoloxía patriarcal. Y atopé con una película maraviyosa, protagonizada por muyeres colombianes de trés xeneraciones distintes, con personaxes diversos, con unos cantares preciosos y una hestoria trescalada del realismu máxicu llatinu que desmitifiquen el conceutu de familia y amuésanos a muyeres valientes que nun cumplen colos roles asignaos, que nun siguen la tradición y nun #encaxar na estructura.

Amás, ye una peli llibre de violencia na qu’utilicen la maxa del sofitu mutuu. Los dibuxos, los cantares y el mensaxe son maraviyosos, de verdá que toi alucinada. Encamentar bien de: non paru de pensar nel equipu que fixo posible esta maravía cargada de valores feministes y de personaxes que s’abracen.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *