Publicado en Campañes, Sidre

Campaña: ‘Asturies Sidra Brut 2022’

 

El Conseyu Regulador de la DOP Sidra d’Asturies presentó’l vienres 2 d’avientu, nel Hotel Môderne de Xixón, l’actividá gastronómica ‘Asturies Sidra Brut 2022’ y l’entamu de la campaña de Navidá Sidra Natural Esplumosa. Una presentación llevada a cabu pol presidente de la entidá, Guillermo Guisasola; la directora xeneral de Desenvolvimientu Rural y Agroalimentación, Begoña López; y el director creativu d’Arrontes y Barrera, Luis Arrontes.

DOP Sidra d’Asturies aspira a que se brinde con productu asturianu

La Navidá ye dómina de brinde y nel conseyu regulador DOP Sidra d’Asturies aspiren a que se brinde con productu asturianu. Esta mañana presentóse en Xixón la campaña ‘Asturies Sidra Brut’.

‘Xirar enantes de brindar’ ye’l nome con que se bautizó esta campaña que da continuidá a la fecha pel branu cola sidra natural.

Quier ponese en valir la sidra espumoso y animar al so consumu nes feches navidiegues. Esta variedá de sidra sigue siendo minoritaria nos llagares asturianos, pero en 2021 esperimentó una medría d’un 36%.

Pa promocionalo, 150 establecimientos hosteleros van sumase a esta campaña. Van ufiertar a los sos veceros 8 menes de sidra de los 6 llagares participantes a precios mui económicos.

La campaña va promocionase al traviés de los distintos medios de comunicación. Tamién se van entamar degustaciones en centros comerciales y tiendes gourmet.

“Es un producto tan nuestro como lo es la sidra de escanciar. Es una bebida natural y de una alta calidad, reconocida por muchos sumilleres internacionales, y que desgraciadamente no tiene el reconocimiento que se merece. De ahí que a que cada año impulsemos esta campaña”, manifestó el presidente del Consejo Regulador de la DOP, Guillermo Guisasola.

“Es una sidra sostenible, de kilómetro cero, pero que necesitamos conocerla más en nuestra región. Marida muy bien con muchos productos gastronómicos. En Asturias debemos sacar pecho de esta bebida”, expresó la directora general de Desarrollo Rural y Agroalimentación, Begoña López. Hasta el 6 de enero se podrá degustar, a precios muy económicos, en 150 establecimientos de nuestra región, las sidras espumosas amparadas dentro de la Denominación de Origen Protegida Sidra de Asturias.

Las sidras participantes de esta edición son: El Gaitero Etiqueta Negra, Pomarina y Valle Ballina y Fernández (El Gaitero), Emilio Martínez (El Gobernador), Poma Áurea (Trabanco), Prau Monga (Viuda de Angelón), Ramos del Valle (Fran) y Solaya (Quelo). Además, habrá un refuerzo en el canal Alimentación con varias degustaciones en las principales grandes superficies asturianas y tiendas gourmet.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *