Publicado en Nadal

El ‘belén marineru’ de Tazones, un gran reclamu turísticu

Más de 800 visitantes en namás cuatro díes

El ‘belén marineru’ de la villa maliaya de Tazones ta siendo’l so gran reclamu turísticu esta ponte. En namás cuatro díes yá superen los 800 visitantes de distintos puntos d’España pero tamién de vecinos.

Una maqueta con tolos detalles a la que’l so creador, Rafael Fernández, dedicó-y unes 1.000 hores de trabayu y que pue esfrutase nel local de la Cofradía de Pescadores del pueblu. L’horariu de visita al gran Belén va ser dende del 2 d’avientu hasta’l 7 de xineru; de 12,00 a 14,00 hores y los vienres y sábadu tamién de 17,00 a 19,00 hores con entrada gratuita

Lo que diba ser una maqueta de la villa acabó como un peculiar belén de temática marinera. Con munches de -yos sos cais y llugares icónicos, Tazones protagoniza un nacimientu fechu dafechu en forespán.

L’Asociación de Vecinos «San Miguel» de Tazones (Villaviciosa) inauguró ayeri na biblioteca de la rula del puertu un novedosu «belén marineru» de más de venti metros cuadraos. Trátase d’una fidedigna recreación de la localidá realizada tres más de mil hores de trabayu por Rafael Fernández, venceyáu a Tazones, onde, tres la so xubilación, esfruta de llargues estancies, informa Vicente Alonso. Na imaxe, Rafael Fernández; Luis Batalla, de l’asociación vecinal, y Julio Sánchez, collaborador.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *