Publicado en TIEMPU

Un frente fríu y de nieve ta a puntu d’entrar na Península

L’Axencia Estatal de Meteoroloxía (AEMET), llanzó un avisu sobro los baxos niveles de nieve y la so espesura. AEMET Oviedo.

  • Noticies: LNE /

La situación podría dar un xiru drásticu nes próximes xornaes yá que según el modelu de referencia de Meteored, espérase un cambéu de tiempu a partir de la fin de selmana, que podría traer abondo fríu y nevaes de mayor importancia.

Posible llegada d’aire polar a España

Asina lo avisa’l meteorólogu Mario Picazo. «Posible situación iverniza pel hibiernu la selmana que vien. Pel momento los cálculos numbéricos dicen que sí y esperemos qu’asina sía para atropar mas nieve que depués ye agua. Lo único ye que nun Clima cada vez más templáu, el fríu intenso a la fin nun ye tan fríu».

Les precipitaciones van ser más importantes nos díes siguientes, pero va ser el domingu’l día que suponga un cambéu de tiempu, yá que dempués d’estes primeres agües va abrise la puerta al fríu n’España con una descarga d’aire frío procedente de llatitúes más altes abasnaos pol fluxu de norte. Va ser una situación conocida tamién como «nortiada».

Los cielos volverán tar cubiertos na totalidá de la rexón tres una selmana de sol diariu. Amás, la cota de nieve va baxar a los 600 metros d’altitú.

El llunes y martes de la próxima selmana van intensificase les nevaes nel norte, cuando les precipitaciones van ser más intenses. «Otra manera, nel centru van unviar el llunes, a la espera de que puntualmente el martes pudieren reactivase con una nueva entrada d’aire más frío pel norte«, añeden los espertos.

Si esta situación sigue, les nevaes de mayor entidá cayeríen nel Cordal Cantábricu, Sistema Ibéricu Ibéricu, Sistema Central y en delles zones de la Meseta Norte y nel Pirinéu, amás d’en les Bétiques y Sierra Nevada.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *