Publicado en Alimentos

Este ye’l trucu xaponés para preparar les meyores castañes asaes

Ye útil conocer la forma de cocinales para llograr que se pulguen fácilmente y por que queden nel so puntu óptimo. Este ye’l trucu xaponés para preparar les meyores castañes asaes

Les castañes son un tipu de frutu secu que provien de la castañal, un árbol que s’atopa en rexones de clima templáu. La temporada de recueya varia según la rexón, pero xeneralmente asocede na seronda, dende setiembre hasta avientu. Por ello, convirtiéronse nun iconu d’esta dómina del añu y protagonicen munches festividaes serondiegues.

Beneficios de les castañes

Fonte d’enerxía: les castañes son riques en carbohidratos, principalmente almidones, lo que-yos confier un índiz glucémico relativamente baxu. Esto significa que lliberen glucosa en el sangre de manera gradual y constante, lo que ye beneficiosu para caltener un suministru d’enerxía constante. Amás, les persones con diabetes pueden consumiles con moderación, yá que contienen arginina, un aminoácidu qu’ameyora la eficacia de la insulina y la circulación sanguínea.
Quita la sede y regula la microbiota: por cuenta de la so lliberación lenta d’enerxía, les castañes tienen un efectu saciante duraderu, lo que les convierte nun aliáu nes dietes de control de pesu y ayuda a amenorgar los picoteos ente comíes. Tamién contienen inulina, xuna fibra prebiótica qu’alimenta a les bacteries beneficioses nel intestín, lo que contribúi a caltener una *microbiota intestinal saludable.

Alto conteníu n’antiosidantes y vitamines: les castañes son xuna fonte de vitamina C, qu’actúa como antiosidante. A pesar de que se pierde daqué de vitamina C al cocinales, entá apurren aprosimao’l 25% de les necesidaes diaries nuna ración de 100 gramos. Tamién contienen pequenes cantidaes de vitamina A, Y y dellos compuestos fenólicos, como l’ácidu gálico, el vanílico, les procianidinas y les catequinas, toos ellos con propiedaes antiosidantes.

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *