Publicado en Artículos, Música

La Universidá d’Uviéu va llevar «Ópera para peques» a la E. Infantil

,

Un proyectu lideráu dende Asturies, y nel que participen Italia y Bulgaria, va crear conteníos musicales para neños de zones rurales.

La ópera, esi espectáculu definíu por Wagner como la obra d’arte total porque combina la música, la danza, la poesía, la pintura, la escultura y l’arquitectura, ye tamién un potente elementu educativu. Asina lo entiende Laura Miranda González, investigadora del departamentu d’Hestoria del Arte y Musicoloxía de la Universidá d’Uviéu. Correo:mirandalaura@uniovi.es

Miranda va coordinar mientres los dos próximos años un proyectu a nivel européu que busca utilizar la ópera para desenvolver distintes capacidaes d’alumnos d’Educación Infantil. Amás, van facelo buscando la inclusión social. Nel proyectu participa la Universidá, la Fundación Ópera d’Uviéu, la Università Degli Studi di Bilanu-Bicocca, l´Associazione Lirica y Concertistica Italiana (AsLiCo) y l´Academiya za Muzikalno de Plovdiv y State Opera en Plovdiv (Bulgaria). L’oxetivu, apunta Miranda, ye “llograr la inclusión social y la creación de conteníos educativos calidable en tiempos griespos como esta situación pandémica del *covid-19, faciendo usu de la música como vehículu de conocencia n’Educación Infantil”.

El programa «Ópera para peques» ye un proyectu piloto d´estimulación musical temprana dirixíu a neños y neñes de 2 y 3 años. Ta coordináu por Laura Miranda, profesora de la área de música, y y enmarca nes iniciatives del Institutu d’Investigación ya Innovación Educativa (INIE) de la Universidá d’Uviéu, que tien l’oxetivu de fomentar la tresferencia de conocencia en materia d’investigación ya innovación educativa.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *