Publicado en Alimentos, Asturianu, Empreses

Yogur Natural Vaqueiro

Dende tiempos inmemoriales, l’occidente d’Asturies foi testigu del estilu de vida únicu de los vaqueiros d’alzada. Nacíen nes brañes y vivíen de la cría de ganáu. L’alzada yera’l so mediu de vida. Cada branu alzaben la so morada escontra lo alto de los montes en busca de les meyores camperes pa les sos vaques. Siempres fueron los guardianes de los montes de Asturies y, nun perfectu círculu sostenible, los vaqueiros vivieron pa curiar a los sos animales y curiaron a los sos animales pa vivir. El nuesu homenaxe a ellos ye esti YOGUR VAQUEIRO. Un yogur natural cremosu y que nos lleva a les camperes d’altu monte.

El yogur natural Vaqueiru ye un yogur cremoso y al empar llixeru con un sabor totalmente distintu que te va tresportar a les camperes d’altu monte d’Asturies. El yogur natural Vaqueiru ye’l nuesu homenaxe a los vaqueiros d’alzada. Dende tiempos inmemoriales, l’occidente d’Asturies foi testigu del estilu de vida únicu de los vaqueiros d’alzada. Ganaderos que nacíen nes brañes y vivíen de la cría de ganáu vacuno, con un estilu de vida basáu na alzada, totalmente apurríu al cuidu de les sos vaques. Cada branu los vaqueiros alzaben les sos moraes y movíense a les camperes d’altu monte para asegurar les meyores camperes a les sos vaques. Ellos fueron siempres el guardianes de los montes d’Asturies, nun perfectu círculu sostenible. Vivieron para curiar de les sos vaques y curiaron de los sos animales para vivir. Asina que en Central Llechera Asturiana nun podíamos más que rindi-yos un merecíu homenaxe con esti yogur cremoso, de sabor especial, inspiráu na manera de vivir, de faer, en el costumes de los vaqueiros d’alzada asturianos.

Cremosu pero con menos grasa

El yogur natural Vaqueiru tien tol sabor a la lleche de les meyores camperes d’Asturies y un 6% más de calciu qu’un yogur natural normal. ¡Con un solu yogur vas cubrir un 23,4% del calciu qu’el to cuerpu precisa acaldía! El yogur natural Vaqueiru tien una testura cremosa que te va sosprender, pero menos materia graso qu’otros yogures cremosos que puedes atopar nel to supermercáu. Un 7% de MG ideal para allantate col so sabor namá, acabante comer o cenar o para incorporalo a los tos postres, tentempiés o almuerzos, combináu con fruta fresco, frutos secos, avena… ¡O en xeláu! Afaya’l yogur natural Vaqueiru na sección de postes lácteos del to supermercáu favoritu en cómodos packs de 4 unidaes y llévate los de cuatro en cuatro para compartilos con tola familia.

Ingredientes:  Leche entera, nata de la leche, leche desnatada en polvo, proteínas de la leche, fermentos lácticos naturales (leche)

Una ración de 125 g contiene

Energía: 130 kcal     6,5%
Azúcares:  6,6 g        7,3%
Grasas:    8,75 g       12,5%
Grasas saturadas:  5,88 g   29,3%
Sal:   0,13 g     2%
Ingesta de referencia de un adulto medio (8400 kJ / 2000 kcal)

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *