Publicado en Alimentos, Campu d'Asturies

Campanu del Narcea

El mozu Mauro Oteru Raspia, de 17 años, prindó’l Campanu del Narcea nel cotu Ponte Laneo. Con 4,4 quilos y 76 centímetros, el salmón foi precintáu en La Rodriga. La puya va celebrase mañana 12 d’abril a les 18 hores delantre del Monesteriu de Cornellana (Salas).

Conozse como campanu al primer salmón que se pesca nos ríos cántabros y asturianos. La campaña empieza’l primer domingu d’abril en Cantabria y el terceru n’Asturies.​ Polo xeneral, úsase esa denominación para’l primer salmón de cada unu de los ríos, pero’l que recibe’l mayor protagonismu ye’l primeru que se pesca na temporada, sía del ríu que sía. La escepcionalidá del campanu fai que la so puya pública algame precios de vienta bien elevaos. Conózse-y con esti peculiar nome cuidao que va años cuando se pescaba’l primer salmón toles ilesies faíen repicar les sos campanes para dar a conocer el fechu.

Un llastrín, que vive en Lugones, pesca el Campanu del Narcea

L’Eo, l’Esva y el Cares siguen entá a la espera del so primer salmón en saliendo’l campanu’l día de l’apertura nel ríu Sella. Güei ye’l primer día de pesca de la segunda selmana de la temporada y solo rexistráronse hasta’l momentu dos captures.

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *