Publicado en Reciclaxe

Un curtiumetraxe para concenciar a los neños sobro la contaminación nos mares y nel planeta

Como espliquen dende la mesma Fundación, “LEMON ye xuna metáfora de la forma en que la contaminación, causada polos seres humanos, apruz nel intre de la naturaleza“. Y ye que 8 millones de tonelaes de plásticos lleguen al mar cada añu, o lo que ye lo mesmo, pal añu 2050 van esistir nel mar más borrafes plástiques. Un auténticu drama que non solo afecta a los animales, sinón que, según un informe recién, llega a los humanos de manera inimaxinable: cada añu inxerimos 50.000 partícules de plásticu.

L’estudiu d’animación Able&Baker (productor de la serie Love Death and Robots de Netflix), foi l’encargáu de producir esti curtiumetraxe d’animación que cunta con una banda sonora obra de Fernando Velázquez, triple ganador de los premios Goya.

Nel curtiumetraxe, los espectadores son testigos de cómo los plásticos aprucen nel trescursu de la naturaleza. Ye interesáu, porque la pequena tortúa que protagoniza’l curtiu nun tien un final feliz, pero non pola problemática de los plásticos, sinón, porque’l so destín yera ser el platu principal d’una cría de gavilueta. Sicasí, los plásticos sálvenlo del so aciagu destín, anque na so fuxida afaya un mar llenu de bolses, y otros materiales d’este mesmu elementu que tamién van faer de la so vida un pocu más murniu. Nin el ñácaru gavilueta, nin la pequena tortúa consiguen un final feliz, y tou, pola contaminación causada polos seres humanos.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *