Publicado en Nadal

Mario, el neñu de 5 años que pidió una xatina a los Reis

Un neñu de Lieres de cinco años que suaña con ser ganaderu pidió con ésitu a los Magos una xata “de verdá, guapa y cariñosa”, a la que llamó “Campera”. Los Reis traxeron la xatina de Mario.

“Había un regalu que se movía y que yera grande. Miré por un furaquín y vi que yeren xunes pates pintes. ¡Y qué yera pa el mio!”.

Tolo que quería estes navidaes Mario Coviella, que rellata asina la so esperiencia de la nueche de Reyes, yera una xata pinta negra. Natural de Lieres, tien cinco años y yá sabe que de mayor quier ser ganaderu. Llévalo nel sangre. Ye a lo que se dedica la so madre, Lucía Cueto, de manera esclusiva, y el so padre, Francisco Javier Coviella, a tiempu parcial. A la so colección d’animales, que curia casi desque nació, faltába-y unu bien especial.

Mario Coviella tien 5 años y yá sabe que quier ser de mayor: ganaderu, como tola so familia -anque yá lo ye. Y, para completar les xates que yá criara, quería una pinta, pero la so madre dixo que non, qu’esa non -y gustaba. Atopó una solución: pidí-yla a los Reis Magos.

«Quiero una xatina pinta negra que sía, de verdá, guapina y cariñosa; si nun lu podéis traer nun traigáis nada».

“Había un regalu grande y que se movía. Miré por un furaquín y vi que les pates yeren pintes”, cunta’l neñu de cinco años, natural de Lieres. Atopelo al volver de lleva-yos oveyes” de la cabalgata de Llugones, anque yá falara colos Reis Magos por videollamada. “Dixéronme que me porte regulín”, confiesa. Anque, pol animal que yá tien na so corte y que se llama “Campera” foi “tirando a bien”.

Y el so deséu cumplióse, anque ayeri entá nun salía del so plasmu:

«Toi bien contentu, pero mirélu debaxo de la barriga pa ver si tenía piles porque non puedo creer que sía de verdá»,

Dende ese precisu momentu, ‘Campera’, d’un mes de vida, convertiose na principal protagonista de la vida d’esti mozu ganaderu y los lloros d’allegría dieron pasu al ciñu y al delicáu curiáu que Mario procesa a les más de 80 cabeces de ganáu coles que cunta la so familia.

/

Podría dicise que Mario, famosu pola so espontaneidá, ye un fiel reflexu de los sos padres, Francisco Javier y Lucía, quien percima de casi tou amen el so trabayu nel campu y a los animales. La so vocación ye pura y sincera y vien-y inclusive dende antes de nacer. «Cuando lo tenía na barriga solo movíase cuando escuchaba un cencerru», rellata la so madre. Al igual qu’el so padre, nun tardó n’empezar a esquizar la pequena corte que tien la familia na so vivienda de Llames, onde moren dende va mediu sieglu. «Solo fálta-y baxar a dormir con elles; encánta-y tolo que tea rellacionáu con esti mundu», esplicó ayeri’l so padre.

Un día más tarde, el mozu Mario entá nun podía creé-ylo, a pesar de visitala unes venti vegaes y querer llevala a la cama con él».

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *