Publicado en Campañes

El Principáu llanza la campaña pa promover l’usu de les llingües propies d’Asturies

El Principado lanza hoy la campaña 𝙋𝙧é𝙨𝙩𝙖𝙢𝙚 𝙥𝙤𝙡𝙖 𝙫𝙞𝙙𝙖 𝙙𝙞𝙘í𝙩𝙚𝙡𝙤 𝙣’𝙖𝙨𝙩𝙪𝙧𝙞𝙖𝙣𝙪 🔵🟡 para promover el uso de las lenguas propias de #Asturias
🗣️ Esta iniciativa, impulsada por la Viceconsejería de Cultura, fomenta la sensibilidad hacia la diversidad lingüística. 🎶 El tema Préstame pola vida, compuesto por la música Alicia Álvarez, de Pauline en la Playa, sirve de banda sonora al anuncio de televisión y radio. SPOT / CUÑA RADIO /

El tema «Préstame pola vida» ye la banda sonora de la campaña que pon en marcha’l Gobiernu d’Asturies pa promover l’usu de les llingües propies. Ye obra de la música Alicia Alvarez, quien cedió’l cantar pa usalu nos spots televisivos y cuñes de radio que tán yá difundiéndose en medios de comunicación.

La Viceconseyería de Cultura, Política Llingüística y Deporte punxo en marcha la campaña de promoción Préstame pola vida dicítelo n’asturianu, que fomenta la sensibilidá pa cola diversidá cultural y llingüística, poniendo de manifiestu que les nuestres llingües son una ferramienta perfecta pa comunicanos caldía y desenvolver cualquier pensamientu o suañu, ensin quedar namás pa usos, entornos o temátiques concretes. La campaña incluye tamién materiales n’eonaviegu, col lema Préstame pola vida dicircho en eonaviego.

Esta ye la idea que reflexa’l tema Préstame pola vida, compuestu pola música Alicia Álvarez y que l’artista cedió pa usalu como banda sonora de los spots televisivos y cuñes de radio d’esta campaña, qu’empieza a difundise en medios de comunicación y redes sociales a partir del martes 21 de payares, y que va tar activa hasta últimos d’añu.

Nuna segunda fase de la campaña, que se va desenvolver nel mes d’avientu, la Dirección Xeneral d’Acción Cultural y Normalización Llingüística va repartir materiales promocionales de refuerzu de la campaña.

 

El material informativo de la campaña pue descargase equí:

Cartel asturianu.

Cartel eonaviegu.

Spot asturianu.

Spot eonaviegu.

Cuña radio asturianu.

Cuña radio eonaviegu.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *