Publicado en Astronomía

El telescopiu espacial completa’l finxu d’esplegar el so parasol

El telescopiu espacial James Webb, n’inglés James Webb Space Telescope (JWST) ye un observatoriu espacial desenvueltu al traviés de la collaboración de venti países,​ construyíu y operáu conxuntamente pola NASA, l’Axencia Espacial Europea y l’Axencia Espacial Canadiense, para sustituyir los telescopios Hubble y Spitzer.

Tres más de 30 años de trabayu orbitando alredor de la Tierra, al telescopiu Hubble va tener dignu sustitutu.

El JWST va ufiertar unu resolvimientu y sensibilidá ensin precedentes, y va dexar una amplia gama d’investigaciones nos campos de l’astronomía y la cosmoloxía.​Unu de los sos principales oxetivos ye reparar dalgunos de los eventos y oxetos más distantes del universu, como la formación de les primeres galaxes. Esti tipu d’oxetivos tán fora del algame de los preseos terrestre y espaciales actuales. Ente los sos oxetivos tán incluyíos estudiar la formación d’estrelles y planetes y llograr imaxes directes d’exoplanetes y estrelles/novas.

El parasol ta compuestu duna gran fueya de material recubierta de metal.El material ta diseñáu para protexer la óptica principal de la lluz y el calor del Sol, de cuenta que’l telescopiu pueda ver la tenue lluz procedente d’estrelles y galaxes distantes. El segmentu de parasol inclúi les capes y los sos mecanismos d’esplegue, que tamién inclúi la solapa de moldura. Les capes del parasol apurren aislamientu para la óptica y ayuden a estenar el calor.

Caúna de los cinco capes socesives ye tan delgada como un pelo humano y ta fecha d’una membrana de kapton recubierta con aluminiu para reflexar la reflectancia. Nun par de díes espera l’esplegue del espeyu secundariu del telescopiu, siguíu dos díes más tarde del espeyu primariu.

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *