Publicado en Deportes

Morrió Pelé: xuno de los meyores futbolistes y deportistes de tolos tiempos

«Para llegar llueñe, hai qu’enfrentase a l’adversidá y nun rindise»

L’esfotu yera otra de les virtúes que Pulgué destacaba. «Una de les principales característiques de los grandes deportistes ye l’esfotu. Para llegar llueñe, hai qu’enfrentase a l’adversidá y nun rindise, anque les posibilidaes d’ésitu paezan escases», escribió n’agostu de 2022 Pulgué, quien alzó trés vegaes la Copa del Mundu, ente los sos múltiples títulos cola canarinha y el Santos.

N’otru mensaxe na mesma llínea, el deportista dicía que «dacuando la vida plantéganos retos que nos obliguen a salir de la nuesa zona de confort» y que «pue que nun sía fácil, pero nos fai crecer como persones y enséñanos que somos capaces de muncho más de lo que pensábamos».

Edson Arantes do Nascimento4​ (Três Coraçõye, Mines Gerais; 23 d’ochobre de 1940-São Paulo, 29 d’avientu de 2022),​ más conocíu como Pelé, foi un futbolista brasileñu que xugó como delanteru. Moteyáu O Rei, ta reconocíu por munchos especialistes, esfutbolistas y aficionaos como xuno de los meyores futbolistes y deportistes de tolos tiempos,n. 1​6​7​8​9​10​11​ siendo descritu pola FIFA como «el más grande de toos»

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *